неделя, 15 септември 2013 г.

Маска за коса milmil

Докато се наканя да пробвам другите продукти от Нивеа, реших да направя кратичко ревю на един от най-невероятните продукти, на които съм попадала.

Това е маска за коса на неизвестната досега за мен фирма - Милмил; баба ми я беше купила преди време и най-накрая се престраших и започнах да я ползвам редовно.
Опаковката е 500мл на цена около 4-5 лв, което я прави достъпна и икономична, а и ми се стори доста странно уж професионална козметика, а толкова евтина. Като цяло - доста скептично подходих.

Води се подхранваща маска с кокосово масло за суха и изтощена коса, за лесно разресване и мекота. Нанася се на влажна коса и се оставя да постои 2-3 минути, след което се отмива. Аз обаче я слагам още докато съм в банята на чиста мокра коса, докато извършвам някакви други дейности, след което изплаквам. Честно да си призная, ефект определено има. Косата ми е доста дълга, гъста, но косъмът е тънък и не си позволявам да я вчесвам често, защото се заплита 10 мин след това и цялото занимание е болезнено. Обаче след като ползвам въпросната маска - проблеми нямам. :)

И тук е моментът, в който трябва да спомена божествения аромат на кокос, който се разнася всеки път като отворя бурканчето <3 Просто се разтапям, докато си я слагам, банята ухае невероятно, а от мен се усеща дори ден след последното ползване. Същевременно косата ми е изключително мека, гладка, лъскава, приятно ухаеща и лесна за разресване :)

Скептичното ми мнение определено беше разбито на пух и прах - препоръчвам въпросната маска с две ръце! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар