петък, 10 юли 2015 г.

Шампоан BALEA - review

Здравейте,
следвайки тенденцията от предишния ми пост тук, днес отново ще пиша за продукт от верига магазини DM. Представям ви шампоан BALEA.


Предишните ми шампоани свършиха и ми трябваше нещо бюджетно, но не съвсем определено. Влязох в ДМ с идеята просто да си харесам нещо на място и се изненадах от богатия избор, който имах. 

Доказано е, че човек е най-недоволен от покупката си, когато има голям избор, хаха. Наистина и моят беше труден, но накрая се спрях на този, който дори не присъства на горната картинка :D
 




 
 
 
Плътност и разкош - точно като за мен :) След няколко използвания бих казала, че съм доволна, но не и очарована. Омазняването е регуларно, няма кой знай какъв допълнителен блясък и определено не ми помага за дългата ми заплитаща се коса. Безцветна течност, пени се прилично и ухае доста приятно. Не съм доволна от опаковката обаче, свикнала съм си на бутилки и намирам тази за доста неудобна, особено като се опитвам да си изстискам с мокри ръце, а тя се хлъзга подмолно :))


Доста съставки, ако някой се интересува. Без силикони и дерматологично тестван. 

За цената си от 3 лв е чудесен обаче и съм почти сигурна, че ще пробвам и още някой от серията :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар