вторник, 4 ноември 2014 г.

Ревю на Benetton body mist

Здравейте! Днес ще ви представя един продукт, който до скоро ми беше непознат като име, но бързо се нареди сред любимците ми. Негово величество Спрей за тяло на Benetton.

С въпросния продукт се запознах преди няколко дена, когато разглеждах брошурата на ЛИЛИ и видях, че е на промоция. Понеже имам афинитет към разни ароматни глезотийки, реших да пусна едно проучване и след това да отида да проверя как са ароматите. 

До колкото ми стана ясно, съществуват 12 аромата в тази серия, като всеки от тях е вдъхновен от някоя страна.
Моят аромат е от слънчева Бразилия - изключително свеж и зареждащ, приятно напомнящ ми за лятото.
А сега към самото спрейче: Не може да не ви направи впечатление огромната опаковка от 250мл, която сигурно побира количество за цяла година! Бутилката е пластмасова, което е плюс, защото не добавя допълнителна тежест и е по-трудно да се счупи. Дозаторът лесно разпръсква изключително приятна струя от продукта - нито твърде много, нито съвсем малко.
Трябва ли да спомена, че ароматът е божествен и беше любов от първо помирисване? Също така съм впечатлена колко е траен - като бях в магазина си пръснах на дланта и преди лягане, след като се бях мила с вода и сапун поне 10 пъти, все още можех да го усетя. Единствено съжалявам, че бяха налични само 4 от 12 спрея и не можах да пробвам и останалите. Дано да ги има в другите магазини от веригата. Давам на продукта 5/5 и определено бих го закупила отново, дори и с друг аромат. А от такова разнообразие съм сигурна, че не съществува човек, който не би си харесал поне един! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар