неделя, 9 ноември 2014 г.

Балсамите ми за устни

Здравейте, навън застудя и това веднага започва да се отразява на устните ни. Пръв ни идва на помощ балсама на устни, но напоследък забелязах, че помощниците ми са станали цяла гвардия и реших да ви ги представя.

Не са много като бройка, но пък съм на мнение, че е хубаво преди да се замени един продукт, той да свърши. Започвам с любимеца си сред всички:



1. NIVEA LIP BUTTER, RASPBERRY ROSE - Това ми е най-последната придобивка и дълго време слушах за него, преди да реша да си го взема. Вероятно ме спираше опаковката му и това, че щеше да се наложи да се мажа с пръсти, но какво пък - реших да пробвам. Беше ЛЮБОВ от първо помирисване - невероятен аромат, изключително летен и свеж, не твърде химичен, но пък страшно зареждащ! Вместо да си топвам пръстите вътре (което всъщност не се оказа толкова неприятно), направо си мажа устните, което сега е успешна тактика, но може да се наложи да я преустановя, когато количеството започва да намалява. Като трайност не мога да се оплача, но дори да не издържа твърде дълго време - направо ми е кеф да си го слагам отново и отново заради завладяващото му ухание. Определено е мазничък и омекотява, но пък не усещам особено подхранващите му функции. Придава съвсем лек розовеещ цвят ако се напласти и разбира се, блясък.
Цена - 3,25лв (на промоция)




2. SUN DANCE, DM - с този се сдобих още лятото, като това което ме привлече в него бе слънцезащитния фактор 20, както и обещаният аромат на тропически плодове. Първоначалният ми шок беше породен от оранжевият цвят на балсама, но за моя огромна радост - нямаше и следа от него, когато го нанесох на устните си. Може би има съвсеееееем лек нюанс, но абсолютно ненатрапчив.
На няколко пъти се наложи да го тествам откъм защита и гордо мога да завя, че се справя отлично както с плажно слънце, така и с планинско. Не знам дали на някого му се е случвало да му изгорят устните, но не е никак приятно и този балсам е едно бюджетно решение. Толкова перипетии сме преживели заедно, че дори са останали белези по капачката, хехе.
В аромата аз лично улавям портокалови нотки. Консистенцията е по-скоро твърда, което е плюс, защото не се разтича на слънце. Не бих казала, че се нанася трудно обаче.
Цена - не си спомням точно, но не повече от 3лв (редовна)


3. NIVEA FRUTY SHINE - Количеството на снимката е цялото, което изобщо е останало :) Цялата минала зима си го ползвах и непрекъснато стоеше в джоба на якето ми. Не бих казала, че има кой знае какви подхранващи свойства, но пък е мазничък, че даже оставя цвят и блясък. Доста ярък изглежда, но нанесен на устните не е чак толкова, освен ако не се напласти и тогава става УАУ. Ароматът му е на ягоди, но за съжаление няма такъв вкус.
Цена - в момента също може да се намери за около 3лв, иначе е между 4 и 5.








Последните два ще ги сложа заедно, защото са ми еднакво нелюбими и не мога да избера кой ми е по-неприятен.

4. MY FACE LIP CARE STICK, ROSE и 
5. LEOCREMA LATTE AND MIELE (мед и мляко).
От първия, честно казано, не съм сигурна защо точно не съм доволна. Не е особено мазен, не оставя никакъв цвят, но пък има една странна миризма, която не е на рози, но пък не ми е никак приятна.
Цена - около 2лв.

От втория имах твърде големи очаквания и може би затова се разочаровах. Доста хвалби четох за него и накрая много неприятно се изненадах. Изключително мазен, но восъчно мазен, а не приятно подхранващо мазен. Стои с един такъв дебел слой, който ми е крайно противен. А миризмата, която обещава да е на мед и мляко и ми е любима, тук определено ме отврати. Много химична и натрапчива, поне за моя вкус. На друг може и да му допадне. Като количество е доста - 5,5г., сравнено с останалите с 4,8 и по-малко.
Цена - около 3лв.


Все още не съм открила най-подходящия балсам за мен, така че ако имате предложения - изцяло съм отворена към тях :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар