петък, 3 април 2015 г.

Baolishi mono eyeshadow - review

Последната ми публикация беше преди поне месец, а моята муза за блогърстване нещо се беше загубила. Обещавам, обаче, да наваксам тези дни.

Днес съм вдъхновена от един продукт, който открих на рафтовете в Елитис и беше на смешна цена. От тестерите ми се стори приличен, но реших все пак да се подсигуря като потърся някаква информация преди това, но останах доста изненадана, когато не попаднах на ни едно ревю, че даже и снимка! Затова смятам да отдам честта на симпатичния ми нов приятел - моно сянка БАОЛИШИ (Baolishi mono eyeshadow) и да напиша първото му ревю!


Простете, но се изкуших и си топнах апликаторчето преди да снимам. Държа да отбележа, че ИМАШЕ ТЕСТЕРИ, и поне 30 сенки зад тях, като едно 80% бяха точно така топнати като тази на снимката! Едвам намерих неотваряна опаковка, което за мен си беше възмутимо, при все, че имаш възможност да опиташ.. както и да е, доволна съм си от моята. Кутийката е пластмасова, изчистена, малко евтинееща, но достатъчно стабилна.






Цветът е керемиден, кафяво-червен, със силни блестящи частици. Маже се като масло! Изключително плътен и наситен цвят изкарвам само с едно нанасяне. Има си и апликаторче за удобство. 


Това е всичко като информация на опаковката. Китайски продукт, както повечето на пазара. Не разбирам от съставки, но ми се струват доста малко, но пък може да са събрани точно най-вредните, знам ли! Сега е моментът да обявя и цената - около 1.50. Аз лично съм очарована и бих ги препоръчала. Освен този нюанс видях че има и още 2 - един по-тъмен и един сребрист, от който лично аз не бях очарована. Но този продукт уцелва десятката.

Няма коментари:

Публикуване на коментар