неделя, 14 декември 2014 г.

Ревю на руж Flormar

Здравейте, времето е все така страхотно и ме вдъхновява да ви представя един от любимите си продукти - руж на марката Flormar.


Веднъж бях на един пробен грим и много ми хареса как стои ружът върху скулите и затова реших да си взема един за ежедневно ползване. Не бях сигурна какъв цвят точно би ми допаднал, затова се насочих към бюджетните предложения на Flormar - не исках да рискувам със скъпи марки още за първия си опит. Имаше твърде голям избор, но се спрях на точно този руж - Blush-On 90 Rose Gold, поради няколко причини: 1. стилната му черна опаковка, 2. четчицата вътре и 3. количеството. 


Запозната съм с други продукти на марката и типичната им цикламена кутийка, но специално тази ме грабна заради изчистените си форми и начинът, по който е пресована самата пудра - много лятно и зареждащо ми изглеждаше. Лично аз намерих четката вътре за голям плюс, защото няма да ми се налага да нося отделно друга. Да, вярно е, че е малко твърда и не е първо качество, но пък е много удобна. Също така останах приятно изненадана от малкото огледалце вътре, която нямах възможност да видя преди да се прибера, защото опаковката беше запечатана - друго предимство! Количеството от 6g ми се стори задоволително, още повече, че не исках да рискувам с големи опаковки, защото не се знаеше дали ще си допаднем. 




Сега за цвета - аз лично го оприличавам на леко керемидено, с топли кафеникави нотки, които биха отивали както на тъмни, така и на светли кожи. Абсолютно матов, без никакви блещулки. За мен ружът стои изключително естествено и ненатрапчиво, разбира се ако не наслоите няколко пласта и не заприличате на корелка :) За единствен минус мога да отбележа, че не е особено траен, но пък е истинско удоволствие да го нанасям всеки път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар