неделя, 8 февруари 2015 г.

Ревю на Shading Brush - Real Techniques

Здравейте, 

вече ви споделих за първите си четки (тук), а днес мисля да ви представя една от най-любимите си и често използвани - тази на Real Techniques - Shading brush.




Това е една от най-попурярните марки за козметични четки и вече съм убедена, че това не е случайно. Четките са продават както единично, така и в различни комплекти. Моята е сама в пластмасова кутийка, която е удобна не само за временно съхранение, но и за пътуване, например.


Дръжката е алуминиева, което я прави лека, но и едновременно с това доста здрава и надеждна. Не се драска лесно, единствено е "гравирано" името на марката и нейната създателка. Има гумен накрайник в долната си част, което би предотвратило евентуално изплъзване по време на употреба. Косъмчетата са синтетични, "ръчно подрязани", невероятно меки. 




Плюсовете за мен:
  • Мултифункционална - за нанасяне на сенки, коректор, преливане, опушване на молив.. 
  • Взема и нанася достатъчно от сенките - не разпрашва и не "дере" излишно нито кожата, нито продукта. 
  • Блендира без никакво усилие. 
  • Лесно се пере, не се скубе, съхне буквално за секунда.
Минусите за мен:
  • Не се продава в комплект.
  • Цената - на мен ми излезе около 20лв, което мисля, че е доста за толкова малка четка. Вероятно би била по-изгодно от определени сайтове или на някаква промоция.
  • Виждала съм я само в един козметичен магазин, възможно е да не съм обърнала и внимание, но предполагам, че в повечето случаи се налага да бъде поръчвана.
Да обобщя:
Много приятна, полезна, удобна и най-вече любима четка. Със сигурност препоръчвам и обещавам, че няма да има разочаровани от нея! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар