неделя, 25 януари 2015 г.

Ревю на Gliss Hair Repair - spray

Здравейте, 
продуктът, който ще ви представя в днешната си публикация, не бих могла да го нарека любим. Но пък не съм и крайно разочарована, вече почти привършвам огромната му опаковака. За едно обаче ми е наистина полезен - справянето със заплетените краища. Това е спреят на Schwarzkopf - Gliss Hair Repair.


Обогатен с течен кератин комплекс и морски колаген, спреят-балсам без отмиване обещава да възстанови косата без отежняване, да спомогне за лесното й разресване и да придаде незабавен обем. Предназначен е за тънка и увредена коса и затова го и избрах - подхранващите продукти сякаш са най-щадящи. Както споменах вече, справя се доста добре с разплитането, но за незабавния обем вероятно не бих се съгласила. Дали подхранва или не също не мога да определя, защото косата ми не е била в критично състояние, за да направя разликата. Мога да отбележа само, че не ми се е появил косопад, пърхут или омазняване, тоест не ми помага, но и не ми и вреди. 



Моят спрей е тъмно лилав на цвят, като от същата серия има още оранжев, жълт, розов, бял и черен (ако не се лъжа, разбира се подходящи за различен тип грива). Отгоре има един пръст пяна, но преди всяко ползване трябва да се разклати добре и тогава се превръща в някаква хомогенна течност с много приятен млечен нюанс. Впръсква се в суха или влажна кога и е без отмиване, което за мен лично го прави доста удобно. Количеството е 200мл, ползвам го почти след всяко къпане от около година насам и е малко под средата, цената му беше около 6-7лв - намирам го за доста икономичен. Има някакъв химичен аромат, но не бих казала че е на нещо лошо, въпреки че е доста траен и на някого може да не му се понрави. 


Това е съставът му, както виждате съм подчертала някои от съставките и съм ги класифицирала като силикони. Вероятно те са тези, които спомагат за лесното разресване и обема, но доколкото ми е известно - не са особено полезни.

Най-общо казано - използвам си го често, но като свърши не бих го купила отново. Все пак не го заклеймявам като ужасен продукт - вероятно на друг тип коса би свършил повече работа :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар