сряда, 21 януари 2015 г.

Ревю на очна линия - Classics Dipliner

Здравейте, 
днешното ревю отново е посветено на един от най-любимите ми продукти. Със сигурност мога да кажа, че заслужава почетно място на стената на славата, защото съчетава качество и количество и то на смешна цена. Това е страхотната очна линия - Classics Dipliner.




Така изглежда опаковката с надписи и кутийка. Използвала съм фабрична снимка, защото на моята очна линия отдавна няма нищо останало. Можете да видите каква е на втората снимка.

Опаковката е бяла, очната линия - наситено черна и с твърда четка. Количеството е 4мл, а цената - няма да повярвате - между 2 и 3 лева.

Предишната ми очна линия беше с мека четка и ми беше доста трудно, докато свикна с този писец. Но сега определено мога да заявя, че ми е страшно удобен и се справям с линията за секунди. Капачката е много удобна за държане.




Черното е страхотно! Линията, която оставя, е плътна и никога не ми се е налагало да минавам втори път. За издръжливостта също нямам никакви забележки - стои повече от 16 часа, ако не се търка и мокри, разбира се. За съжаление не е водоустойчива, но току що видях в сайта на Classics, че вече са пуснали и такава. Ползвам я всекидневно от сигурно година - не е нито засъхнала, нито има странен аромат и цвят (за справка, предната ми очна линия се утаи и стана тъмно синя, а беше черна!).



Абсолютно препоръчвам и ще продължавам да купувам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар