събота, 10 януари 2015 г.

Ревю на фондьотен Bourjois 123 Perfect

Здравейте, 
от доста време се каня да пусна една публикацийка за въпросния фондьотен - Bourjois 123 Perfect, тъй като вече го ползвам от 2-3 седмици и съм си изградила някакво мнение. Честно казано, то самото е малко противоречиво, но ще се опитам да го споделя възможно най-онагледено.

Първо да започна с това, че фондьотенът обещава перфектна кожа, благодарение на 3 пигмента:
1. жълт - който скрива тъмни кръгове под очите;
2. лилав - който придава свеж вид;
3. зелен - който се справя със зачервяванията.

Освен това гарантира безупречна кожа в продължение на цели 16 часа. Тук ще разбия илюзията и ще кажа, че издържа скромните 6-7-8 часа. Пудра не слагам отгоре, защото рискувам да стане твърде брашняно.

Нещото, което ме очарова в него беше най-вече цвета - пасна ми от раз, нещо което изключително рядко се случва. Избрах си 52 Vanilla - това беше най-светлия предлагащ се тон, въпреки  че в интернет се има и още 2 по-светли, но по магазините рядко се намират. Както и да е, ще систематизирам в плюсове и минуси:


Плюсове:
+Удобна опаковка с помпичка - не изпомпва излишно количество;
+Нюанс, който ми пасна изключително добре;
+Доста добра покривност, включително и на тъмни кръгове;
+Матиращо действие в продължение на някакво определено време;
+Слънцезащитен фактор 10;

Минуси:
-Не си личи колко е останалото количество, въпреки, че шишенцето е стъклено - това го намирам за неудобно;
-Не се запазва дълго време на лицето и в един момент всички пъпчици и зачервявания излизат наяве.
-Има не особено приятен аромат, който лично на мен не ми пречи, но за други може да е отблъскващ.



 Да обобщя: за цената си от 13лв и количество 30мл не е особено лош. Имах малко по-високи очаквания от марката, но не бих казала, че съм разочарована. Обмислям обаче следващата ми покупка да е на брат му - Healthy mix :) Очаквам и вашите предложения.

Няма коментари:

Публикуване на коментар