четвъртък, 15 януари 2015 г.

Ревю на червило Essence (06 Barely there)

Здравейте!
Днес имам огромното удоволствие да ви представа един от най-любимите си продукти, а именно - червилото на Essence, носещо симпатичното название "Barely there".Ползвам си го от едно известно време и смятам, че определено си заслужава похвалите, които съм подготвила. 


Червилото се продава в класическа черна изчистена матова гилза, като посредата има лента с нюанса на цвета вътре. Намирам го за изключително полезно, защото не се налага да се отваря всяка една опаковка, за да се разбере какво и е съдържанието. 


Като грамаж не мога да кажа точно колко е, но си личи, че съм си го ползвала честичко. Консистенцията е много приятна, кремообразна, без лъскав финиш, но не бих казала и че е матов - нещо средно между двете, но със сигурност много естествено. Не лепне, не изсушава устните допълнително... Обещава да е дълготрайно и донякъде го изпълнява, но с условието да не се пие, яде или говори много - тогава издържа не повече от два часа. Също така не препоръчвам и нанасянето на балсам отдолу - това също спомага за по-бързото изчезване. Обикновено на мен ми се запазва около 3-4 часа и избледнява постепенно като оставя някакъв нюанс. Това няма значение, за мен е истинско удоволствие да си го нанасям всеки път, така че бих преглътнала този му недостатък. :)


Ах, какво да кажа за цвета! Прекрасен е, изключително любим. Подходящ за ежедневието, но и за по-специални събития. Както се казва - my lips but better! Според мен е по-подходящ за тъмнокоси, защото подчертава топлите им нотки. Съчетава в себе си толкова нюанса - лично аз различавам един леко керемидено-червеникав, а на моменти дори лилавеещ! Винаги ми стои в джоба на якето и си го слагам, когато се присетя. Със сигурност ще го купувам отново и отново и ще го препоръчвам :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар